2015. október 28., szerda

2. Rész

El köszöntünk egymástól és elindultam itthonról. Út közben bementem a boltba és vettem Sió őszibarackos inni valót. A buszra nem kellett várnom épp bent ált a helyén, így csak fel kellett rá szálnom. 5 perc volt még indulásig, ezért úgy döntöttem fel hívom öcsémet.

E: Szia Laci nem zavarok?
L: Nem mondjad nyugodtan.
E: Jó fej srác Tamás?
L: Persze,nyugi nem lesz semmi gond.
E: Hogy szoktad szólítani ?
L: Tominak, de nyugodj már meg.
E: Jól van na, de kicsit izgulok.
L: Aranyos, jó fej srác el lesztek. Viszont most megyek fürdeni szia.
E: Köszi szépen, hogy rád számíthatok. Na szia.

Ezzel le is tettem a telefont meg se vártam, hogy öcsém reagálni tudjon. Idők közben a busz pedig elindult, már épp jeleznem kellett, hogy le tudjak szállni. Lacival meg volt beszélve, hogy kijön elém egy darabig,de nem a buszmegállóba. Ezért elindultam a megbeszélt helyre. Kicsit várnom kellett, mert ő még sehol se volt. Nem sokkal később a távolban megláttam jönni egy alakot, aki fekete kabátot viselt. Ez az este picit hűvösebb volt a megszokotnál, igy rajtam is kabát volt. Elindultam az ismeretlen alak felé, majd köszöntem neki egy sziával. Erre ő is vissza köszönt. Szerintem puszit is akart adni, mert pár percig csak álltunk, majd megkérdezte, hogy mehetünk -e? Erre én csak egy igennel bólintottam.

Az őr helyhez erdőn keresztül vezetett az út, ahol elég sötét volt, de nem féltem. Amíg mentünk befele beszélgettünk egymással. Tényleg jó fej srác. Kis idő múlva oda értünk az őr helyhez, ahol volt egy aranyos kutyus akinek Hümi volt a neve. Be mentünk a házba ahol ő egész éjjel tartózkodik, kellemesen meleg idő volt bent, erdei gyümölcs illat árasztotta el az egész házat és amit csak később véltem felfedezni az az volt, hogy egy kandalló van a házban, amiben tűz ég. Beszélgetni kezdtünk Lacival:

L: Nekem viszont lassan körbe kell menjek majd.
E: Nagy baj lenne, ha veled mennék? Nem szeretnék itt maradni egyedül.
L: Nem, gyere nyugodtan. Viszont akkor most indulni is kéne. - pillantott az órájára.
E: Jól van menjünk. Rég jártam már erre nem biztos, hogy emlékszem még az útvonalra.
L: Semmi gond lesz nálam lámpa azzal világítok elénk és úgy tudni fogod.
E: Rendben van, akkor menjünk.- ezzel magamhoz vettem az inni válómat és elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése